Jak promować swoją stronę

Możesz prowadzić bloga, gdzie publikujesz świetne pod względem merytorycznym treści, ale niewiele osób będzie miało szansę zostać Twoim fanem, jeśli dobrze go wypromujesz. Żyjemy w takich czasach, kiedy ilość informacji jest kilkadziesiąt krotnie większa niż choćby 10 lat temu, co rusz powstają nowe inicjatywy, a w gąszczu wszystkiego bardzo trudno znaleźć coś, co zatrzyma czytelnika na dłużej. Nawet, jeśli to, co piszesz jest po prostu zachwycające.
 

Jak wypromować swoją stronę internetową?
Czasem można mieć wrażenie, że ilość szkoleń nt. marketingu i promowania zaczęła przewyższać ilość szkoleń nt. warsztatu czy sposobów na prowadzenie strony internetowej dobrej jakości. Śmiało można stwierdzić, że zapotrzebowanie rośnie – dlatego, jeśli zależy Ci na czymś więcej niż satysfakcji z prowadzenia kameralnej strony, powinieneś postawić na swój rozwój w kwestii promocji treści. 
 

Odbiór
Stali czytelnicy to coś, o czym marzy każdy twórca. Jak już wspomnieliśmy, wymagania czytelnicze rosną z dnia na dzień, ale to nie wszystko, bo musisz jeszcze mieć jakiś zasięg, by dać szansę ocenić się odbiorcom. Na co zwracają uwagę osoby, które pierwszy raz wchodzą na Twoją stronę? Na liczbę komentarzy. To właśnie komentarze wydaje się być bardziej wiarygodny (musi być w nim coś wyjątkowego, co sprawia, że zachęca ludzi do dyskusji). Poza tym, to również informacja zwrotna dla Ciebie – bo co z ogromnych ilości wyświetleń, jeśli nie wiesz, jak to wpływa na czytelników? 
Mówi się, że 24 godziny od opublikowania danej treści to najważniejszy czas do wypromowania artykułu. Co powinieneś zrobić? Przede wszystkim odpowiadać na każdy komentarz, który ktoś zostawił na stronie. Oprócz tego, że masz szansę wejść w jakąś relację z czytelnikiem, to dajesz innym znać, że zależy Ci na odbiorze. Co więcej, treści komentarzy mogą pozytywnie wpłynąć na cały artykuł - w sieci są osoby, które zaglądają na wybrane blogi głównie ze względu na czytanie dyskusji w komentarzach!
 

Udostępniaj
Ale w mądry sposób. Przecież nie chodzi Ci o spamowanie, ale o fajne przekazywanie Twoich artykułów do coraz to szerszego grona odbiorców. Na początku będą to na pewno Twoi znajomi, więc link do każdego nowego wpisu możesz wrzucać na tablicę na Fb, pod zdjęciami Instagrama czy na Twitterze. Dołącz również do grup na Fb, które są tematycznie związane z Twoimi treściami i – o ile regulamin na to zezwala – co jakiś czas linkuj swojego bloga. Zaplanuj też swoje udostępnianie! Najlepiej, jeśli będziesz udostępniał treści w dzień publikacji, ale także kilka i kilkanaście dni po. To zwiększy ruch na Twojej stronie.

O serwisie

Na naszej stronie dowiesz się jak treść wpływa na promocję strony internetowej w Internecie. Zapraszamy do czytania :)

 

oprogramowanie do sklepu 

Pozycjonowanie Rzeszów

Kontakt

kontakt@indexo.pl

Galeria