Dlaczego warto postawić na content marketing?

Niezaprzeczalnie przyszłość content marketingu jawi się w najjaśniejszych barwach,. Potwierdzają to nie tylko statystyki, ale i ludzie na co dzień zajmujący się tą branżą. Warto postawić na Content Marketing, bo możemy być pewni, że przyniesie nam to wymierne korzyści.

Część pierwsza
 

Wyskakujące reklamy to już przeszłość
Badania dowodzą, że zarabianie na klikalności reklam jest coraz mniej opłacalne. Badania dowodzą, że już ponad dwieście milionów ludzi na całym świecie zaprzyjaźniło się z wtyczkami blockerów niechcianych reklam. I pomimo tego, że jeszcze kilka lat temu płatne reklamy dominowały przestrzeń internetową, to obecni klienci unikają ich jak ognia i nie pomagają komunikaty na popularnych serwisach „to dzięki reklamom nasz serwis jest darmowy, wyłącz blockera i wspomóż nas tym samym finansowo”. Szukają po prostu alternatyw dla tych serwisów. W 2015 roku ponad 200 milionów ludzi na całym świecie korzystało z blockerów, a ich liczba z dnia na dzień rośnie. Dlatego firmy utrzymujące się z działania reklam na ich stronach stoją przed nie lada wyzwaniem – albo wymyślą coś, co przekona klientów do klikania reklam, albo muszą zmienić rodzaj dochodu. A marki, które w ten sposób przedstawiają swoje oferty zdecydowanie powinny wziąć sobie do serca te badania. Co przynosi efekty, jest zyskowne i jednoczenie promuje produkty? Content Marketing. Dzięki temu firmy przyciągają rekordowe ilości klientów i nie narażają swoich komputerów na zawirusowanie niechcianymi treściami. To naprawdę wartościowa strategia marketingowa. Dodajmy, że w Polsce w 2015 roku już 35% użytkowników komputerów miało zainstalowane blockery reklam.
 

Content Marketing gwarantuje większy ruch na stronach
Wiadomo, że dobry content marketing trudniej zrobić niż wykorzystać techniki SEO. Ale opłaca się to! Wg znawców z dziedziny marketingu, marki, które wypracowały sobie pozycję lidera w content marketingu, czyli te, które tworzą wartościowe treści trafiające w gust czytelnika, cieszą się o wiele większym zainteresowaniem niż konkurencja. Może dlatego, że treści content są interesujące i praktyczne dla czytelnika, więc siłą rzeczy potencjalny odbiorca zaczyna ich poszukiwać w większych ilościach, a kto sam z siebie klikał by w reklamy? Ludzie sami chcą szukać? To genialna strategia marketingowa.
 

Świetna promocja marki
Dzięki content marketingowi możesz wypromować swoją markę w całkowicie naturalny sposób. Spersonalizowany content marketing to najlepsza reklama, jaką mógłbyś sobie wyobrazić, więc nigdy nie żałuj pieniędzy dla kogoś, kto sprawnie posługuje się technikami content marketingowymi.
Zapraszamy również do czytania drugiej części artykułu.

O serwisie

Na naszej stronie dowiesz się jak treść wpływa na promocję strony internetowej w Internecie. Zapraszamy do czytania :)

 

oprogramowanie do sklepu 

Pozycjonowanie Rzeszów

Kontakt

kontakt@indexo.pl

Galeria