Dlaczego warto postawić na content marketing? Cz. 2

Niezaprzeczalnie przyszłość content marketingu jawi się w najjaśniejszych barwach,. Potwierdzają to nie tylko statystyki, ale i ludzie na co dzień zajmujący się tą branżą. Warto postawić na Content Marketing, bo możemy być pewni, że przyniesie nam to wymierne korzyści.


Część druga
 

Wydłuża się czas na czytanie artykułów
Może nam się wydawać, że w erze, gdzie ludzie najchętniej scrollują portale społecznościowe i strony z zabawnymi obrazkami, wartościowe teksty nie mają szans. Badania wskazują jednak na coś innego – średni czas, który czytelnik przeznacza na przeczytanie artykułu wynosi około 40 sekund. Ale, jak donosci NewsCred, marki, które tworzą ciekawy i dobry content i stawiają na jego jakość przyciągają czytelników na dłużej niż minutę! Co więcej, taki odbiorca będzie chciał poświęcić czas na przeczytanie nawet stosunkowo długiego artykułu. Dzięki temu marka staje się bardziej rozpoznawalna, oraz zaczyna uchodzić za godną zaufania, rzetelną i sprawdzoną.
 

Content Marketing jest tani i skuteczny
Według badań różnych strategii marketingowych, Content Marketing jest o kilkadziesiąt procent tańszy niż np. Outbound Marketing, a generuje nawet do trzech razy więcej potencjalnych odbiorców. Poza tym jest dużo łatwiejszy do wprowadzenia w życie niż tradycyjne techniki marketingowe. Co za tym idzie, dzięki korzystaniu ze strategii Conent Marketingu możesz zaoszczędzić naprawdę duże pieniądze na promocję i przeznaczyć je w budżecie na inne rzeczy. Czy nie brzmi to zbyt idealistycznie, podobnie jak fraza „dobre i tanie”? Może dlatego najstarsi ludzie pracujący w branży nadal darzą Content Marketing średnim zaufaniem, bo uważają, że coś, co przynosi rekordowe wręcz zyski nie może być tak tanie?
 

Popularność rośnie
Czy wiecie, że 88% przedstawicieli marketingu w segmencie B2B korzysta z usług Content Marketingu w swoich firmach? Dzięki temu znacznie ułatwiają sobie kontakt z klientem, co jest praktycznym rozwiązaniem – bo na bieżąco zdobywają rekomendacje, a przez to poszerzają swój zasięg na grupy, do których normalnie nie mieliby dostępu. W ten sposób tworzą również stabilną markę.
 

E-maile to jedna z najbardziej efektywnych strategii Content Marketingu
Okazuje się, że to właśnie ta forma dystrybucji contentu przynosi najlepsze rezultaty. Kto by pomyślał, e-maile? Oprócz tego, że to bardzo prosty sposób, to jeszcze tani. Dlatego tak ważne jest by tworzyć ogromne bazy danych i organizować je w przejrzysty sposób.
Na dodatek Content Marketing można zastosować praktycznie w każdej branży. W Polsce jego popularność rośnie z dnia na dzień, dlatego warto się tym zainteresować i rozszerzyć swoje kompetencje!

O serwisie

Na naszej stronie dowiesz się jak treść wpływa na promocję strony internetowej w Internecie. Zapraszamy do czytania :)

 

oprogramowanie do sklepu 

Pozycjonowanie Rzeszów

Kontakt

kontakt@indexo.pl

Galeria